27 märts, 2007

Hell in Fire

Algus oli hea.
Hiljem laks paremaks :)
Lopp oli pikk veniv ja yksik.

Kaisin Ethaniga laupaeval Fire'is. Muusika oli hea, rahvast oli palju ja muidu ka monus.
Vastu hommikut ennast minekule sattides avastasin, et olen oma garderoobi pileti ara kaotanud. Kiitsin ennast ning minu paringu peale vastasid luugi taga askeldajad, et kui lipikut pole, siis tuleb tulla tagasi hiljem... no naiteks siis kui klubi tyhjem on voi naasta yldse peale klubi sulgemist... Nahes, et ma ei suuda ennast enda hooletuse tottu loodud olukorrast mitte valja vingerdada olin sunnitud klubisse jaama... ootama... ootasin tunni... Teise tunni pidin yksinda ootama... kolmanda ka... kell lahenes juba 8le hommikul ning rahvast tuli juurde ja juurde...
Minu personaalne ettekujutus porgust sai yha rohkem ja rohkem kinnitust (suur geiklubi, mis esmapilgul on lobus, kuid kui oled sunnitud seal liiga kaua ja mitte oma tahtmist mooda olema, siis suur piin).
Niisiis... kell oli 8... rahvast liiga palju... varske info baarileti taga andis mulle teada, et Tuli kustutatakse tana kell 7 ohtul...
Kindlal sammul garderoobi - ette nagu, mis on tais desperatsiooni - 20 minutit jarjekindlat vaidlemist ja nurumist - mu mantel leiti ylesse...
Kell 9:03 vedelesin oma madratsil... unetult...
Liiga halb hommik...
Loo moraal - hoidke oma asju enda lahedal krt votaks!

Kommentaare ei ole: