16 mai, 2006

Baari-Ranno

Kasnäe, kes ennast kohale on venitanud. Väga austatud ja lugupeetud inimene sellel interneti leheküljel - AUTOR isiklikult! Ole tervitatud!
Niisiis -
Alljärgnevaga kinnitan, et olen elu ja tervise juures. Eelmisest kolmapäevast olen kaasaarvatud tähtsate inimeste gildi. Nimelt kannan nüüd mõnda aega auväärset ametinimetust "barman"... või baari Sirje, kuidas keegi soovib.
Ärge imestage midagi, mulle veel päris meeldib ja olen nüüd nende inimeste suhtes küll palju leebem, kes leti teenindaval poolel seisavad. Päris karm on ja jalad võtab ka täitsa läbi. Aga muidu on täiesti normaalne töö. Aitad januseid ja saad sellest suuremat sorti rahulolu tunde... või miskit.
Vat nii on lood. Käpad valutavad ja saba nagu poleksi.

Tervitan muruniitjat, kes väljas muru niidab (ei või olla!!!!) ja hiinlast, kes mulle Sainsburys jogurtit müüs.

Kommentaare ei ole: