16 aprill, 2006

Oh so lovely!

No mis meil siin siis on??

Pühad-pühad-pühad. Jänesed jooksevad ringi, värvilised ja värvitud munad veerevad mööda tänavaid alla. Inimesed puhkavad ja on rõõmsad ning lennutavad pargis tuulelohet... No peaaegu.
Mina aga olen vahepeal oma lokatsiooni muutnud ning üürisin väikese ja toreda toa Brixtonis. Lovely house in a lovely street, täidetud meeldivate inimestega... mina kaasaarvatud loomulikult. Just lovely-lovely-lovely!

Boy do feel British now! Käin naabrinaiste juures kella viie teel kus lobiseme küpsiseid krõbistades ning vahetame retsepte... või siis siiski mitte.
Tegelikult olen viimastel päevadel ette võtnud paar lõbusat reidi ööklubidesse ning varavalges koju jõudnud (võib-olla oleks varemvalguses ka jõudnud aga eksisin korraks koduteel ära... jube piinlik oli endal). Peale eksimise oli kõik lihtsalt lovely!

No ja siis on olemas loomulikult mind juba pikalt painanud küsimus - kust kuradi kohast inglased oma linnaosadele nimed saavad. No võtame näiteks kasvõi Elephant & Castle. Dü jüü nõu vaat ai miin? Is that lovely?

Kõik praegu... tervitan Vastse-Kuuste põhikooli 7b klassi ja austraallasi, kes üleval korrusel kudrutavad! They are lovely!

2 kommentaari:

Mustpanter ütles ...

Mine ära mis rahvusromantika! Täitsa kreizi meez. Tundub, et kevad Londonis on mõnuga pähe hakanud. Lahe.

Anonüümne ütles ...

Ei tead sa, mitte see pole küsimus, kust saavad inglased oma linnaosade nimetused (kuigi ka see pole paha pean tunnistama), vaid kust kurat saavad itaallased oma tänava nimed - alustagem: hea karjuse trepid, orlando mõõga tänav, hea koha tänav, jne jne ning minu personaalne lemmik: jumaliku armastuse tänav (la strada del divino amore). Kuigi ma pean mainima, et ma elaks meeleldi jumaliku armastuse tänaval... :)