08 aprill, 2006

Räpane Harry ja varastatud magamiskott

Iga enast lugupidav "SLÕhtuleht" Britannias kirjutas täna detailselt sellest, kuidas nende vallatu väike prints Harry rinnakaid striptiisitare sületantsitas. Kuid sellel ajal kui iga britt vesise suuga Harry stripibaari seiklustest luges, võtsin mina taaskord ette reisi kesklinna ning üritasin ülesse leida Trafalgar Square'i, Picadilly Circus't ja Soho't. Kõik on ilusasti omal kohal ja minu poolt täiesti ilma turisti piibli - Londoni kaardita - taasavastatud.
Tore oli... transiseisundis turiste igas ilmakaares, kõik pildistamas kuute säravat reklaamitablood mis Picadilly Circuse maja fassaadilt vastu sätendasid. Ma siis vaatasin ka... turiste ja tabloosid... siis jälle silda viskavaid turiste... kehitasin õlgu ja liikusin edasi Soho poole ning oleks äärepealt ühele põlvitavale mehele peale astunud.
Imelik, kuidas terve Inglismaa kirjutab sellest, mitmele stripparile prints Harry oma rüpe teenuseid pakkus, kuid keegi räägi põlvitavast ja abipaluvast mehest, kelle magamiskott eile ära varastati. Minu meelest on see palju suurem skandaal, kui mingi rikka poisikluti ostetud lõbud.

Aga Sohost niipalu, et seal müüs üks venelane hapukurki. Kui ma hapukurki sööks, siis oleks ostnud ka.

P.S. Hämmastav, kuidas üks väike armas helesinine Pegeot 206, mis seisab New Cross Gate'i Salisburi toidupoe ees, võib sul ühel hetkel tuju nii nulli viia, et isegi õitsevad nartsissid ei aita.

Kommentaare ei ole: