01 aprill, 2006

Miks jätsid sa mu maha!!!

Ma käisin sind vaatamas nii tihti kui sain.
Imetlesin ning lubasin, et üsna varsti saad sa minu omaks.
Unistasin sellest, kuidas viin siit uutesse kohtadesse ning koos oleksime läbi elanud peadpööritavaid seiklusi.
Oleksime koos käinud läbi tulest ning veest ja oleksin kandud sind kätel ja seljal.
Ja kuigi sa kunagi ei vastanud mulle, andsid sa ometi mõista, et jääd mind ootama. Siiani näen, kuidas sa seal seisid... olles silmi pimestavalt ilus...
Ma tahtsin sind meeletult, kuid sina läksid esimesega, kes raha lehvitas.
Ooo, mu kättesaamatu seljakott Sportlandi kaupluses.... miks jätsid sa mind maha!!

Haavu lakkudes, toredat nalja päeva kõigile!
P.S. Inimene ei saa esimesel aprillil tünga, kui ta terve päeva teiste inimeste eest varjul on! :P

Kommentaare ei ole: