20 detsember, 2006

London->Stanstead->Tallinn

Musi käis Londonis ja Londonis käisime me väljas ja reedel jõin natuke liiga palju. Laupäeval käisime Oxford Streetil shoppamas (pigem küll üleüldise rahvamassi tõttu 1m/h voolamas) ja siis jäi Musi haigeks, ning inspekteeris peaasjalikult mu voodi patja. Vaatamisväärsus seegi, sest mul on killer voodipesu :P.
Mina põetasin ja olin abiks Noelle'i uude pessa kolimiseks. Krt, kus sellel tüübil on 10 aastaga palju kola tekkinud. Kolimispiinaga aga kaasneb vähemalt suur õhtusöök ja muu materiaalne tänuavaldus mõneks ajaks (ma eeldan, et jookide näol :D), kui Londonisse tagasi lähen.
Ja-jahh poisid ja tüdrukud! Musi sai esmaspäevaks terveks ja koos veetsime suurepärase öö Stanstead'i viivas bussis, Stanstead'i lennujaamas ning siis varahommiku lennukis. Kell u. 12:15 astusin lennukist välja. Tervitasin külma ja lund, nautisin liiklusummikuid ning sain K-erakonna poolt Lasnamäe kanalis jõulutervitusi (paha hakkas...). Siis kodu, dush ja lebo omas voodis. Peale seda linna ja Angelisse teed jooma. Oh kui kodune :). Kodusest miljööst veel kodusemaks minnes läksin vanemate juurde sööma ja pläkutama... super esimene päev :)
Olgu mainitud, et praeguseks on mu lumevaimustus üle läinud :D. Mu jalavarjud ei ole sellisteks ilmadeks sobivad ja kindad on ka vajalikud.
Aga muidu... täitsa pandav :P

Päeva juhufraas by Musi:
"Milline puhkus! Suurema osa ajast ei saanud ma voodist väljagi!"

Kommentaare ei ole: