02 veebruar, 2007

RealWorld/RoadRules vs Heaven

Nadalavaherus on 1,5 tunni parast kohal.
Yldine olek ja seisukoht selle suhtes - blaah... whateva...
Tavaliselt olen enne nadalavahetust rohkem elevil ja aktsioonis.
Igaks juhuks kerisin kovakettale paraja portsu nadalavahetuse programmi Real World vs Road Rules naol kokku. No, juhuks kui toesti midagi muud ette ei viitsi votta.
Deem ma olen ikka taielik reality-tele-hoor. Kui on hasti tehtud ja inimesed ilusad ning tugevad... Why the bloody hell not? Eksole?
*
Kui kolmapaeval Anniga Heavenist peale kella poolt nelja hommikul valja astusin arutasin endamisi, et vanust nagu juba oleks mul, aga moistus ei ole endiselt veel midagi minevikust opppinud! Mu kogemused ja malestused on endiselt toesed - kesknadalal pidustsemine, kui sellele toopaev jargneb ei ole hea! Miks ma seda kunagi ei opi? Aga lobus oli sellegi poolest. Haalest ara elekrtiline klaver VIP lounge'is ja taiesti pandav muusika ylkorrusel andsid kokku huvitva miksi ja Jamaikalt parit Royal ning keksparane Ed andisid Noelle'i ja Anni seltskonale varvi.
*
Pesumasina sain lopuks ara installeeritud ja isegi toole. Puhas pesu ruulib :D

Paeva juhufraas by Montana from RW vs RR:
"She just sucks in being a person"

Side lopp... praeguseks

Kommentaare ei ole: