12 veebruar, 2007

Telekas, neljaba, dinner ja hea et niigi laits

Pyhapaeva hommikuti tekiga elutuppa rannata ning teleka ette maha prantsatada on parim viis nadalavahetuse viimast paeva veeta. Seda juba selle parast ka, et pyhapaeva hommikuti tulevad koik nadala sees nagemata jaanud kordused ning mida selle pyhapaevaga muud ikka ette votta. Traavida mooda Battersea tanavaid, et leida vahemalt yks avatud hiinaka take-away? Totaalne ajaraisk. Saada kokku inimestega, keda pole ammu kohanud? Naah, selleks on teised paevad... Jalutada pargis - hea alternatiiv - markasin nii mondagi oide puhkenud puud ja poosast. Kevad on tulekul.
*
Anni kasul ja tahtmisel vedasin ennast neljapaeva ohtul tusase ja turtsuvana valja. Tema oli juba alustanud, mina pidin jargi joudma. Peale Fire Stationit (sheesh kui ammu pole seal kainud), KU blowjobe (kui ammu pole neid tarbinud), GAY baari (miks ma alati sinna jouan??) ja GAY late'i... (ei sinna ei lastud meid teatud pohjusel sisse. A. teab miks) oigemini Astoriat tegime lopuks mineku kodu poole ja mina polnud veel poole pealgi sinna, kus Anni oli. Sellegi poolest sain ma oma tusasest ja turtsuvast tujust voitu ja lugesin valjamineku kordalainuks.
*
Valutav kurk ja uimane olek ei lubanud mul reede ohtul muud teha kui kodus olla. Olin... yksinda.
*
Valutav kurk ei lubanud mul ka laupaeval midagi suurt korda saata. Kyll vedasin ennast ohtul Balanssi, kus soin Tai nuudleid koos Ethani ja Davidiga. Ohtusoogi lopuks otsustasime sopradeks edasi jaada. Hea, et niigi laits...
*
Kurk enam ei valuta, aga kohin ebakorraste vahedega... ja saba nagu polekski...

Kommentaare ei ole: