29 august, 2006

Ilus, tore, romantiline ja kurb ka

Tegus nädal oli. Pikad ja hurmuäratavad võitlused tehnikaga, palju läbirääkimisi kaaskolleegidega, tuhandete muusikavideote kopeerimine, peistimine, enkoodimine ja transkoodimine... selle nimel et üle poole tööst saaks pikal pangapühal uuesti üle teha. Mägi on suur ja eesmärgini tuleb jõuda 6 päevaga. Edu mulle.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma praegu rääkida. Päev, mida olin pikalt oodanud saabus eelmisel neljapäeval, kui saabus minu kallis Kiisu siia.
Üldiselt võib öelda, et ei olenud see päev just kõige rõõmsam ei päikesesüsteemi, planeedi maa ega ka meie kontori siseringi jaoks. Noh, Pluuto kaotas oma planeedi staatuse, Jessica Alba oma hamba ning Richard, tore säga, lahkus meie töökast kollektiivist teise töökasse kollektiivi. Aga mind need kohutavalt dramaatlised südmused väga ei kõigutanud, kuna mina ootasin seda päeva ammu ja miski ei saanud seda rikkuda.
Kell 19:47 seisis mu Kiisu Victoria rongijaamas niimoodi nagu poleks nelja kuud lahusolekut olemaski olnud... mulle tundus, et ta on seal kogu aeg seisnud :)
Igatahes oli tee ilus, tore ja romantiline. Nagu kõik need neli päeva, mis koos sai veedetud. Pubi, teater, klubi, buss, metroo, jaltuskäik koos vaatamisväärsustega (vaatamata Kiisu haigele jalale) - supersweet! Kusjuures kõige lahedam on see, et õppisin ise ka oma "kodulinna" paremini tundma.

Ja siis tuli pühapäev ja selle pärastlõuna ning aeg sai otsa... 16.47 istus Kiisu rongile ning kadus. Mulle jäid kõik need võõrad inimesed, töö, suurlinn ja tühjus hinges. Unenägu sai läbi, Ranno läks tööle, Kiisu lennukisse.
Pärast läks Ranno Schmidti mahitusel G-A-Y-sse ka, aga tundis ennast natuke ikkagi sellise blaaahhhina ning Schmidt kadus eniveis vägagi kiiresti kusagile vasakule ära. Pärast saatis sõnumi, et tal tuli melanhoolia hoog peale või midagi. Loodetavasti on ta nüüd siiski terve.

Kõrvalmärkusena olgu ära mainitud, et 23. Septembril kolin Anni ja Janiga kokku. Ning meie ühine kodu hakkab asetsema Battersea Powerstationi vahetus läheduses. Cool.

Tervitan naist, kes hommikul riigikogu ees sõna võttis.

Kommentaare ei ole: