10 august, 2006

Mul läheb hästi. Kuidas teil?

Tänase päeva küsimus - No mis teil seal toimub???
Ma päris täpselt ei tea, ainult seda, mis lehest lugesin ja telkust nägin.
Aga minu teooria on see, et venelased tahavad eestlasi välja suitsetada ja araablased jätkavad oma anti-lääne kampaaniat nii nagu nad seda kõige paremini oskavad. No ja siis veel igasugu muud jamad sinna otsa, millesse ma väga süvenevalt kirjutada hetkel ei viitsi.
Kuid fakt on, et kui soovid populaarsust juurde siis ela kohas, kus terrori ohu indeks taevasse tõstetakse. Võid kindel olla, et sinuga võtab rohkem inimesi ühendust kui tavaliselt. Nad küsivad kuidas sul läheb ja kas linn kus resideerun ikka veel alles on.
Tänan muret tundmast, olen elu ja tervise juures ning kõik majad Londonis ja selle übruses on alles. Isegi lennukeid oli õhtul õhus näha. Tundub, et plaanitud enneolematutes mõõtmetes massimõrv on ära hoitud... kui kogu see värk just enneolematutes mõõtmetes terrorismi hirmu meeldetuletamise kampaania ei olnud...
Aga kuidas teil seal suitsu sees elu on? Riided haisevad? Säilite nüüd kauem? On lootust, et kunagi ida suitsukate hajub?

Nende küsimustega tervitan kõiki Eesti suitsu kanu ja kalu. Ning kõiki oma ülemusi, kes kus erinevates Euroopa punktides viibides lennukitega täna Londonisse ei jõudnud. Tänase asemel näeme homme! Turvalist lendu ja head koju jõudmist!!

Kommentaare ei ole: