21 august, 2006

Wokingust

Jee, palgapäev oli ära :)
Uued kingadki endale ostetud ja puha. Aga kas ei ole tüütu, et kui lähed hommikul tööle ja siis avastad, et paganas... tulebki tööd teha. Jama eks :)
Aga mulle siiski meeldib. Tuled peale tööd koju, istud maha ja paned Al Bundy kombel käe vöö vahele ja teed aaääähhh. Cool.
Wokingus käisin muuseas nädalavahetusel. Agnes kutus, mina läksin. Palju toredaid inimesi ja palju kodumaist tulivett. Seltskonnamängud ja kohalik ööklubi, mis sisaldas endast suurt roosas topis näitsikut, kes minuga tüli norima tuli. Ehh? Nagu mismõttes? Suutis minu blond peake mõelda, siis tuli turvamees ja vedas suure roosas topis näitsiku minema. Ähh? Nagu mismõttes? Ja siis tuli hommikul ärgates korralik kodumaine phmakas. Polegi sellist juba ammu tundnud... ei taha ka rohkem.
Aga muidu on kõik tore nagu ikka ja musi ka kahe päeva pärast Londonis minu juures ja see kõige toredam.
Ja tervitangi Agnest, kes mu Wokingusse vedas. Jaanat, kes Wokingus sünnipäeva pidas. Roosas topis suurt näitsikut, kes Wokingus turvade poolt minema veeti. Olge terved!

Kommentaare ei ole: