14 august, 2006

Tequila kodust ja enda kodu otsimisest

Vaatamata minu suurele ja labimoeldud plaanile kogu nadalavahetus viisakalt kodus olla ning asja rahulikult votta, suutsid mu armsad majakaaslased kogu asja peale monopoli mangu kihva keerata, kutsudes mind Brick Lane'ile curryt sooma.
Pakutud tehtud - korralik ohtusook valjaspool koduseinu ning kaks Cobra olu hammustust oli just see, mida ma tegelikult vajasin. Ja seltskondki oli meeldivalt meeldiv. Seda eriti pale ohtusooki, kui avastasime ennast olevat Tequila kodus. Just-just poisid ja plikad! Tequila on nuud kolinud Ida-Londonisse baari Green & Red ja ta kodu on taiesti pandav ning peremees oma suureparase valikuga vaga kulalislahke, andes sulle juua Casta olut, mahedat teravat, ning jattes su hommikul ilma igasugusest pohmellitundest. Nagu paris.

Vihmane puhapaeva ohtupoolik kuulus Janile, Ksenjale ning Annale, et panna paika edasine tegevuskava tulevase uhise kodu otsingule. Luhidalt voib asja kokku votta nii - oleme tagasi nullis, kuna igal inimesel omad tingimused ning omad soovid ning uleuldine blaaah... Vastus - no eks siis vaatame, kuidas asjad kujunevad... votame veel uhe olle... ei ole just eriti lootustandev. Eks paistab.

Tervitused MTV Kadrile, keda ma isiklikult kull ei tunne, kuid kes iidse Eesti kombekohaselt DI lugejatele 1/2 oma rinnapartiist demonstreeris ning mu ulemuse siin Londonis tsk-tsk-tsk tegema pani.
Muuseas DI! Kalle Kantpuks ei ole MTV toodang vaid Nickelodean'i oma! Taiesti teine maailm!!

Kommentaare ei ole: