03 november, 2006

EMA on labi! Elagu EMA!!

Eile oli too juures rahulikum kui tavaliselt. Nimetagem seda vaikuseks enne tormi. Aga kui aus olla, siis suurt tormi minu jaoks nagu ei tulnudki. Tormi kaes kannatasid hoopis teised inimesed, kes oma ihu ja hinge ladusa suur-ylekande onnestumiseks olid ohverdanud.
Mina istusin koos EM osakonnaga ja Suure Kiiviga hollandi mekiga hetero-pubis ja vaatasin kogu tralli telekast, join olut ja olin valvel. Ma ei teadnud paris tapselt, miks ma valvel olin ja mida ma oleks pidanud tegema, kui mulle helistatakse ja oledakse: "Ranno! Nyyd on p***e majas! Tee midagi!!". Mu esimene instinkt oleks arvatavasti olenud, et korraldada tuleb suur draama ja paanika. Onneks keegi ei helistanud ja mina sain teist neljapaeva jarjest oma sotsiaalseid oskusi arendada tookaaslastega mingeldades (olgu margitud, et neljapaev on tavaliselt mu jousaali paev, kuhu ma teist nadalat jalle ei joudnud).

EMA on selleks aastaks labi! Elagu EMA!!

Tervitused seekord kogu mees- ja naiskonnale Leedu kontoris, sest nad on tublid ja toredad. Simonile, Stule ja Carolineile, sest... ee... nad on ka tublid ja toredad. Siis mu Vupsik-Kiisule, kes kogu tralli Kopenhaagenis oma silmapaariga kaes. No ja siis yldse koigile, kes on... ee... mmm... tublid ja toredad.

Paeva juhufraas by random gay man Old Comptonil:
"And there were 15 gay guys and a playstation. Nobody wanted to touch my I-Pod!"

Kommentaare ei ole: