24 november, 2006

mina tool, nemad linnas, rahakott pubis

Koik ok. Reede on jalle kaes.
Esmaspaeval saabusid siia mu vanemad, ode ja Getter. Sellel ajal kui kogu mu perekonavahmiil (teisipaevast alates) 12-tunniseid tiire Londoni peal teeb, raban mina tood teha. Ja nii esmaspaevast reedeni.

Vahepeal suutsin oma rahakoti ara kaotada... ja siis vahepeal suutsin selle ka ylesse leida. Koik asjad olid olemas ja alles. Vahemalt pool aastat ei kaota ma enam seda kusagile pubisse uuesti ara, sest rahakotita on elu kurb. Ja transpordi eest tuleb poole suuremaid summasid valja kaia.

Tervitused Mason Arms'i meeskonnale, kes mu rahakoti tagastasid, vahmiilile, kes suudab 12 tunniseid tiire oues teha ning sopradele-tuttavatele, keda ammu nainud ei ole.

Paeva juhufraas from MTV Baltic Networks margilt:
"Young Dumb and full of cum"
Panin selle margi oma olakoti peale, muidu rahvas ei saa akki aru kes/mis&milline ma olen.

Kommentaare ei ole: