02 november, 2006

Tagasi

Olgu siis alutsuseks oledud, et ma ei kolanud pea kuu aega jarjest Tallinna peal ringi. Kolasin yhe nadala. Tallinnast joudsin valja ka muuseas.
Joudsin Saaremaale ja puha.

Tore oli. Tore oli ka see, et suurema osa inimestest, keda ma naha soovisin sain yle kaeda. Kui mitte varasemate kokkuleppimiste pohjal, siis kas tanaval, kohvikus voi loomaaias (viimases ma muuseas ei kainud... lihtsalt valjend).
Kogu reisi voib kokku votta emotsiooniga - kodus on tore kaia :) Joulude ajal tulen uuesti.

Nyyd aga tagasi Londonimaal, kus raban endiselt tood teha, kain valjas ja chillin kodus, kus eile sai kuu aega seal elamisest tais. Superluks. Kui seal internet ka oleks (khmm... minu valja ajada) ning seinad yle varvitud saaks siis ei kobiseks ma mitte millegi yle. Koduse interneti puudumise tottu muuseas see pikk paus sisse tulnud ongi. Tool ei ole aega ega tahtmist blogida.

Aga jahh... muidu koik kenasti ja elu on lill... Aster vist...

Tervitused koigile, kes mulle selle kuu aja jooksul jalgu jaanud ja naeratama pannud. Teid on palju ja te teate kyll, kes olete ;)

Paeva juhufraas by Anni:
"Ja selle peale jooksis mu aju uksest valja ning jattis mind selle probleemiga yksi"

Kommentaare ei ole: