16 aprill, 2007

Kus mu uus kaev on???

Vanasõnad töötavad, kuna nad on läbi proovitud.
Kõik oli nii nagu pidi ja kokku lepitud. Lõpetasin üürilepingu, pakkisin, koristasin, orgunnisin transporti, ajasin välja oma deposiiti - nii nagu ikka tehakse kui ühest kohast teise kolitakse. Ainult üks probleem... kuhu kurat ma kolin?? Mille pärast ma siin tatti pritsin, kui uut "kaevu" ei ole??
Ühesõnaga sai asjad pühapäeval kuuendasse tsooni sõidutatud ja ise ka siia ennast maha pargitud... Hästi tehtud! Elan koti otsas ja ümisen vaikselt laulu, mille sõnades peitub tõde minu olukorra kohta - "Ei ela ma majas, ei tänaval! Mu aadress on (mis ta meil siin ongi nüüd?)". Olen üleüldine Euroopa kodanik, kes lihtsalt elab kusagil suurlinnas.
*
Salme-Riine käis Londonis ja sain temaga täna kokku... tegelikult sain ma temaga juba laupäeva õhtul kokku, aga siis olid teised tuuled ja klubituurid, nii et juttu nagu ei saanudki väga ajada... Aga täna läksime Covent Gardenisse, jõime klaasikese veini ja rääkisime. Salmega on hea rääkida :).

Kommentaare ei ole: