24 aprill, 2007

Pesast, Philipist ja muust tähtsast

Niisiis olengi kolinud vahepeal uude pessa, kus elavad peale minu Poolast pärist poisteduo ja Belgiast pärit tüdruksolist (kellel on enda valduses terve külmik).
Puhas, korras ja ok.
*
Reedel tuli mu ellu uus kaaslane Philip. Must, mahukas ja maksis £30. Anniga käisime temaga reedel Rupert streetil õlut joomas ja siis pidin ta koju viima, kuna temaga koos oleks olnud liiga tülikas mööda klubisid pubisid kolada. Mitte selle pärast, et ta must oleks, vaid pigem selle pärast, et ta on suur kohver.
*
Kaidol oli vahepeal sünnipäev. Reedel toimunud Village'i üritusele ma Philip'i tõttu ei jõudnud aga laupäeval sai Soho Square'il alla libistatud 4 siidrit ja 2 pudelit veini + 2 pudelit veini leidsid oma otsa hiljem KU baaris. Koju jõudsin... kui mäletan, siis bravuurikalt. Bravuurikalt selles mõttes, et ma ei olnud eriti kindel milliste bussidega täpselt, aga olin kindel, et esimine, mida näen viib mind eesmärgini... pimeda juhuse tõttu nii juhtuski... See Fortuuna mu ükskord maha jätab ma ütlen teile...
*
Pühapäeval oli Annil sünnipäev ja minu teadvusesse jõudis, et suvi on tõepoolest alanud. Suurema osa päevast passisin ma jälle Soho Square'il ja jõin siidrit. Enne seda tegin tutvust Oxford Streeti Primemarki'ga (mul oli kätterätikuid vaja ning siin Kenningtoni ümbruses pole ühtegi poodi, kust neid hankida). Palju rahvast ja vähe ostetavat kaupa, kuid sellel limiteeritud kaubal oli tõepoolest imeodav hinnatase.
*
Esmaspäeval suri Boriss Jeltsin ning tänaval, minu ees, arutasid kaks härrasmeest omavahel järgmiselt:
"Did you hear that Boris Yeltsin died?"
"Oh yes, he was a bit of a boozer. Wasn't he?"
Koomiliselt britilik lähenemine.

Kommentaare ei ole: