27 aprill, 2007

Kodu emotsionaal

Loen ja vaatan, mis kodus toimub...
Nukker on olla. Nii nukker... nutta oleks liiga pateetiline... aga kuidagi valus on ikka. Surungi hambad huulde ning olen sonadeta, sest rusikaga vehkida ning karjuda ma ei oska.
Tahaks midagi teha, aga ei saa, sest olen eemal ning saan ainult vaadata, kuidas voorad ja hingeta inimesed eneselegi aruandmata kodus laamendavad ja lohuvad...
Tahaks oleda, et tulge moistusele, kuid... kuidas saab moistuseta inimesi sellele kutsuda...
Mulle laks hinge Mona kiri mu orkuti meilboksis, mille otsustasin ka siia ylesse riputada -

Mulle läks eile hinge üks vene mees, kes jäi küll kaamera taha, kuid kelle õnnetu hääl ütles märatsevate vene noorte poole " Inimesed, mis te teete. Me kõik elame ju ühes riigis". Praegu on selline olukord, kus tuleb säilitada terve mõistus ja mitte minna kaasa tunnetega, mis sunnivad meid taguma vastu rinda ja igale vene keelt kõnelevale isikule vastu tatti anda. Asi ei ole rahvustes. Asi on indiviidides. 1500 idiooti ei ole kogu rahvus. Ma tahaks, et kuskil netis oles üleval see lõik, kuidas venelased üritasid ´89 või oli see nüüd ´90ndal, Toompead rünnata ja üle võtta. Ja jäid Toompea lossihoovi lõksu. Ja eestlased kogunesid Toompeale lossi ette, nii et käputäis venelasi, kes olid omast arust riigipööret tegemas, ei pääsenud enam välja. Ja kui nad siis lõpuks hakkasid sealt hoovist välja tulema, siis tõmbusid eestlased kahte lehte laiali ja lasid nad läbi. See oli võimas. Ei mingeid nilbusi, ei mingit vägivalda. Venelased lonkisid longupäi rahvasummast läbi ja said ise ka oma kaotusest ja häbist aru. Ma loodan, et need sündmused ei tekita mõttetut vastasseisu kahe rahva vahel, kes peavad siin riigis edasi elama. Ma loodan, et kõik minu vene sõbrad ei pea saama peale eilset ööd teistsugust kohtlemist, kui nad seni on saanud, sest nad on kõik väga toredad inimesed ja nad ei ole seda ära teeninud. PALUN ÄRGE SAATKE EDASI VÄGIVALDA ÕHUTAVAID TEATEID JA SÄILITAGE TERVE MÕISTUS!!
Mona

Olge tublid ja olen motetes ja sydames Teiega kallis pere ja sobrad!!!

Kommentaare ei ole: