01 mai, 2007

Rütmist väljas

Tundub, et üleüldine tähteseis soodustab rütmist suuremaid ja väiksemaid väljumisi.
Seda nii globaalses (nagu näiteks südmused kodumaa pinnal), lokaalses (neljapäeva õhtune põleng mu kontori kõrval Ox streetil) kui ka isiklikus plaanis (millest kohe pikemalt natuke pajatan).

Reedene üsna viisakalt alanud Baieri pubi õhtu Kristina töövahetuse auks lõppes minu jaoks kell 9 ajal hommikul koju jõudmisega. Baieri pubi ja magama jäämise vahel olin luusinud mitmes Põhja-Londoni veidras pubis, Fabricus ning Asiaga St. Pauli katedraali juures kella kaheksa paiku siidrit joonud... Kõige selle juures on mulle kõige suuremaks üllatuseks fakt, et just Asiaga... Ma kardan seda poola naist tegelikult...



Laupäeval aga oli Mariini sünnipäev. Kohal olid kõik tähtsad tegelased ning eestlaslikult tagasihoidlikult alanud üritus sai eestlaslikult pidurdamatuks.
Kuna olen kirjutamiseks piisavalt laisk, siis ekspluateerin sündmuste edasiandmiseks natuke Kareli blogi, kust ülal olev pilt ka pärit on (ma loodan et ta ei pahanda :)
Tore oli igal juhul.

Kommentaare ei ole: