09 mai, 2007

Profile, Asia & Shadow Lounge

Niisiis olen teinud vahepeal jälle korralikult tööd ja olen oma järgmisel nädalal algavaks Barcelona puhkuseks peaaegu valmis... Nipet-näpet on veel vaja juurde joonistada, siis saab olek täiesti valmis.
*
Töötegemise vahepeal avastasin enda jaoks koos Noelle'i ja Laurent'iga sobivat kohta otsides uue Soho peakorteri, millest Ethan varem mitmel korral juttu oli teinud - Profile'i.
Kolm korrust on kenasti "klasside" vahel ära jagatud -
1. korrus - tavakodanikud.
2. korrus - ilusamad inimesed.
3. korrus - poshidmad tüübid.
Teisele korrusele oleks mul ehk isegi natuke asja :)
Igatahes leidsin, ma sealt enda eest hulganisti minu maitsele sobivaid inimesi.
SMS-e edastavatelt ekraanidelt saab muu huvitava hulgas ka teada, kes on üksikud ja vallatud, ning kus nad parasjagu paiknevad.
Eriti cool on kolmanda korruse kamin-ekraanid, mis esime hooga ennast päris kaminateks ära petavad. Igati kiva koht.
*
Laupäeval sain Asiaga kokku - see poola naine, kes mulle siiani hirmu on tekitanud. Meie tsiviliseeritud lõunasöök Claphamis järtkus igati tsiviliseeritud veini degusteerimisega Plimrose Hilli'l, suurepärase vaatega Londonile. Jahedamaks kiskudes läksime lähimasse pubisse, ning tsiviliseeritus kadus Camdenis Proud Gallery's, kui meiega lisandus Anni. Kolm ilusat inimest jätkasid oma teekonda Fabricusse, kust peale teatud naistevahelist kismat (ja Anni, sina ja Asia) kella 6:30-ne ajal hommikul välja sai ronitud... Päike juba paistis. Tsiviliseeritud lõuna oli tasemel.
*
Kuna Profile on tore koht, sai sinna Pühapäeval tagasi mindud (Bank Holiday Weekend ikkagi ju). Tehtud mõned õlled, paar flirti ning hangitud Mario telefoni nr - jätkasid Ranno, Noelle ning Laurent oma teekonda Shadow Lounge'i. Polnud seal ammu käinud, ning, kui see nii kallis ei oleks, külastaks seda kohta vast tihedaminigi.
*
Esmaspäevane väljapuhkus ning teisiba jälle tööle, ning nii see elu-eluke veereb :)

Kommentaare ei ole: