19 aprill, 2007

Uus kaev leitud

Kahe päevaga sain ma kinnitust, et Londoni kinnisvaraturg on täis kõikvõimalikke urkaid ning mõned neist tõesti haisevad nagu... koht kuhu päike kunagi ei paista.
Ma sain teada, mida kujutab endast Põhja-London ja avastasin, et tegelikult ei olegi see nii üdini inetu. Swiss Cottage, St. John's Wood, Finchley Road - Kunagi leian ehk ennast sealt elamas. Miks mitte ka Islington :P
Targemad inimesed kinnitasid mulle eos, et raha maksmine mingisugusele agentuurile on puhas raiskamine ja sealt ei saa mitte sit.. jahh, mitte sittagi. Kui Teile järgmine kord, keegi midagi sellist ütleb, siis lihtsalt uskuge teda!!
Oma uue kaevu leidsin lõpuks ustava Kummipuu-dot-kommi kaudu ja see asub Lõuna-Londonis, Kenningtoni ja Ovali vahel. Pole just ideaalne ega unistuste loss, kuid puhas ja piisavalt meeldiv. Selline nostalgiline Mustamäe tunne tekib (ja ma pole kunagi Mustamäel elanud). 6 kuud peab vastu ja järgmine kord olen targem, et alustada sihikindlat otsimist kuu aega varem.
Taeva alla ja sõprade armule ei ole just kõige meeldivam jääda. Suured tänud Ethanile välja kannatamise eest.

Vesi lastakse kaevu elik mina kolin sisse laupäval ning sellele peatükile ka nüüd allkiri alla pandud.

Mõned pärlid kuulutuste kadalipust:

SINGLE ROOM IN 2 BEDDED ROOM IN NORTHOLT FOR MALE NUDIST.
SHARING WITH WELL=HUNG GUY .
LOUNGE WITH TV AND DVD PLAYER.
KITCHEN WITH WASHER/DRYER, MICROWAVE/FRIDGE/FREEZER
LUXURY BATHROOM WITH SHOWER/WASH-BASIN.
ALL BILLS INCLUDED ONLY £300 PER CALENDAR MONTH PLUS 1MONTHS DEPOSIT.
CALL GREGORY SAMUEL
PRIVATE PARKING DIRECTLY OUTSIDE FLAT.
CLOSE TO NORTHOLT STATION .
*
Im patrick, and want to find some like-minded guys for a gay naturist/nudist private houseshare for 5 guys.
The house is available once the location is agreed.
Guys 35-55 , fit, slim, hung, horny, should apply.
Looking to get it running by May.
Please email me below, plus body pics please or no reply, to arrange intial chat.
The aim is for a mini-gay community in our own space, no inhibitions, laid back, sexy, very open-minded situation in which many things can happen!
*
Üks otsis endale voodikaaslast ka ja lubas plõudzhoobi pealt vaadata, kui palju rendi hinnas alla laseb, aga ma ei leia seda enam ülesse. Nojahh, peaasi, et nalja saab!

Kommentaare ei ole: