08 juuni, 2006

Kontorirott brasiillastest ja jalgpallist (taas)

Tana ei meeldi mulle brasiillased. Kusjuures ma paari tunnen ja nendel ei ole vaga vigagi. Aga tosiselt viskas ule, kui sirvisin oma orkut.com-i communiteid (mida mul on tegelikult liigai palju kogunenud) ja mida ma naen - kommuunis Eesti Muusikali Tegijad on mingi Rio ajugeenius hullult portugalikeelseid teemasid aretama hakanud.
Kallis barsiillane - porugali keelt oskavad suuremalt jaolt ainult need inimesed, kes peavad oma kodumaaks Brasiiliat voi Portugali (ja ma EI valista neid inimesi, kes oma lobuks/vajaduseks on selle keele ise ara oppinud).

Nii palju siis sellest.
Vat nii juhtub, kui saad toolauale arvuti ja sul tekib mingi vaba moment. Kohe internetti ja orkutisse. Siis blogima ja kui teada saan, milline on siinne poliitika MSN suhtes.... kohe chattima :D Toeline kontorirott toepoolest. Isegi kohalikust osakonna jalgpalli kihlveo mangust votan osa. Ma ei teagi miks... lihtsalt... ja nuudsest olen loosi tahtel andunud Iraagi meeskonna austaja. Yay 4 me!

Aga jahh... jalgpallist ei saa siin hetkel ule ega umber. Palavik on nii korge, et termomeetrid plahvatavad. Garanteeritud on, et 5 minuti jooksul kuuled sa sona "football" vahemalt kaks korda, ning mone World Cupil osaleva riigi nimi jouab su korvu keskmiselt peale iga 7-9 minutit. Igatahes on mul hea meel, et kohalik jalgpalliheeros M. Rooney oma jala korda sai ning see kooluse-luumurru-huppeliigese-voi-mis-iganes skandaal labi sai. Inimesed on kohe palju roomsamad ning paike on ka eredam.

Paikeselise paeva puhul on mul hea meel oma tervitused edastada Carlosele, kes jousaalis kaib ning Andrele kes jumal teab mis veidral pohjusel mulle eile detailselt oma teisme-ea onaneerimisvoistluse kogemustest detailselt pajatas (ei olnud nii huvitav kui alguses lootsin).

Kommentaare ei ole: