09 juuni, 2006

Soojast ilmast ja Iraani jalgpalli lipust

Ooo nii kuum on tunne... Nadalavahetus tuleb paikeseline ja soe-soe-soe. Temperatuur touseb kuni +31 kraadini ning inimesed on hullumas suvekuumusest. Absoluutselt nauditav valis-ilm. Kui ma ei hakkaks nadalavahetusel tegelema oma salajase idenditeedi olemusega ehk toole hakkab SUPER Baari-Ranno.
No tegelikult on tosiasi see, et superkangelane korjab sealt pikkamisi oma kodinaid kokku, sest uued tipud ning regioonid vajavad vallutamist ning ega ta ei viitsi selle januste aitamise bisnessiga vaga tegeleda ka... nojahh eriti kui arvestada seda, et selleks pole tal endal isiklikult oma naha paastmiseks enam vaja tegeleda kahh...

(ohohohoohhh egobuust toustis korraks toolilt lendu... nuud tagasi omas elemendis)

Aga ikkagi ei saa selle jargmise kuu aja jooksul sellest gloobaalsest jalgpalli uritusest mooda minemata jatta. Taiesti eneselegi piinlikust valmistades olen ma isegi juba natukene selle maaniaga kaasa lainud, ning eile "kohustuslikuks" Iraani meeskonna fanniks loosituna olen otsustanud oma "iidolmeeskonnale" igati abiks olla ning neid omal vaikesel moel ergutama hakata, ise selle ule uhkust tundes. Alustan sellest, et muretsen oma laua kohale suure Iraani lipu, mis juba kaugelt kontorisse sisenejate silma riivab. Paraku ei ole ma onneks/onnetusesk (ei ole veel otsustanud) esimese hooga veel avastanud kohta, kust vastava riigi lippu ima suurema vaevata hankida.

Tervituste rubriigist leiame me toredaid ja haid soove Stinder Bhogalile, kes mulle tana ilma igasuguste jamadeta ja laksult UK pangaarve arvas. Taaskord lahevad tervuitused lapsena onamisvoistluseid pidavale Andrele, selle parast et ta on brasiillane (tapsem info eelmises sissekandes) ja suutis Fire Stationi baaris poolteist kanistrit=£135 oma hooletuse ja meie tipide arvelt maha valada. Ning loomulikult tervitan oma MUSI, kes praegu Pariisis on... ma kohe tunnen ta lahedust!! Kallis oled!

Kommentaare ei ole: