06 jaanuar, 2007

Kodust ja kodust valja

Yksinda pole kodus just koige huvitavam olla.
Jouad toolt koju, tuba tyhi ja natuke jahe. Paned asjad oma tuppa ja keerad endale miski ohtusooki meenutava asja kokku. Sood ara ja motled: "Mis siis nyyd edasi teha?". Isegi korterikaaslasi ei saa ignoreerida... neid ei ole ju!!!
Anni ja Jan! Aitab kyll seal Eestis looderdamisest!! Marss koju tagasi!! :)

Yleeile hakkas mul toojuures pea korralikult valutama. Seda pole juba ammu juhtunud. Peavalu on yks meeletu energiaogija. Kui koju joudsin oli hasti laip tunne. Aga siis helistati mulle ja kysiti "Kuidas mul laheb?" ja mulle meeldis see :).

Tana ma ei ole yksinda kodus. Olen kellegi teise kodus. Ethani kodus kui olla tapne. Istun kesklinnast natuke eemal. Valjas sajab vihma ja telekas mangitakse kriketit... Ei saa sellest mangust aru ja oluliselt ei jalgi ka... Tunne - tublisti yle keskmise :)

Ohtul on Kareli synnipaev.

Kommentaare ei ole: