15 jaanuar, 2007

muutused, tagareas olek ja kultuuriprogramm

Yldiselt mulle meeldib siin kontori tagaosas. Mul on hea ylevaade sellele, mis peaagu 50% ulatuses kontoris toimub, samas ei nae enam keegi, millega mina tegelen. Hihihiiii :)
Suuremat sorti muudatused on toimunud. Mitte just minu elus kyll, kuid teiste eludes, mis omakorda teatud maaral mojutavad minu elu ja tegemisi. Nojahh, see selleks...
*
Mina oma tegemistes kaisin nadalavahetusel jalle Harold Woodis. Kaisin ka kinos - lihtne meelelahutus kehade vahetamise teemal. "Boy/Girl Thing" oli just midagi sellist, mis mulle vaja oli. Ei mingit ajude pingutust. Tavaline kergemeelne komoodia soo ja klassi erinevustest. Fun.
*
Pyhapaeval ajasin lopuks kargu alla ning laksin National Gallery'sse. Kosserdasin saalides, mis presenteerisid maale aastatest 1250-1500. Natuke koperdasin ka 1500-1750 aastate maalide vahel... siis aitas... Liiga palju kunsti yheks parastlounaks. Otsustasin ennast peale kosutavat (kuid veel pooleli olevat) kultuuriprogrammi kostitada MDonaldi rampseinega, kuna pole seda ammu manustanud ning leidsin, et peale vana-aja altarimaalide ning muude usuteemaliste kunstiteoste nautlemise olen selle auga valja teeninud. Peekoni veerandnaelane maitses imehea!
*
Siis lohistasin ennast koju, kus justkui poleks midagi juhtunud. Avasin oma VIIMASE suitsupaki, ning tegin sealt moned... siis veel veidike vegeteerimist ning magama.
*
Esmaspaev algas minu jaoks rahulikult... eks nais kuidas lopeb...

Peale asjast telefoni konet ei ole isu kedagi tervitada enam... avaldan kaastunnet oma landlord-Richardi abikaasale Richardi surma puhul...

muutused-muutused-muutused....

Paeva juhufraas by Ethan, kui hakkas oma sobra jaaguari juhtima:
"You know I hate driving this piece of junk"

Kommentaare ei ole: